03.01.2010

Nyttårsforsetter

Som et nyttårsforsett, hadde jeg lovet meg selv å aldri ha nyttårsforsetter. De ryker etter tre uker maks, og så går livet sin gang frem til neste år. Vel, i år blir det andre boller. Jeg har kun satt opp morsomme forsetter, noen materialistiske, andre småting jeg faktisk kan klare å fullføre. På den måten blir jeg ikke skuffet over meg selv. Det blir jeg ikke når jeg ikke klarer å trene 7 dager i uken og gå ned masse, bli sunnere. Jeg blir skuffet over meg selv når jeg vil være en annen person. I år skal jeg derimot...

♥ Kjøpe en parfyme som lukter godt og som kan bli en gjenganger i badehyllene mine, som Marc Jacobs Grapefruit eller Miss Dior Cherie.
Skaffe Sex og Singelliv-skoesken med alle sesongene i, samt film-oppfølgeren når den kommer på DVD. Først skal jeg på premieren av Sex and the City 2. Hurra for det!
♥ Reise til London med mamma.
♥ Putte alle enkroningene mine i sparegrisen (lol, jeg har en sparegris!) og kanskje bli litt flinkere med de få pengene jeg har selv om jeg bare er 16 år. Gode vaner fint.
♥ Lage matpakke oftere enn 1 gang i måneden. Kan ikke leve lykkelig i alle mine dager på pizzatrekanter?
Okei, dette er en teit en. Jeg skal slutte å spise godteri på hverdager.
♥ Rydde i skapet mitt før januar er over, og gi alt jeg ikke bruker/bruker sjelden til Vivian, naboen min og Fretex. For å få plass til nye ting, ikkesant.
♥ Sove når jeg kommer hjem fra skolen. Jeg gjør aldri lekser med en gang uansett.
Slutte å bite negler. Jeg er allerede godt i gang!

Nei huff, jeg kjenner det ble litt mye. De som står i kursiv er de forsettene jeg satser på å klare. Har dere (les: de 3 personene som leser bloggen min.........) noen nyttårsforsetter?
Jo, i morgen er det skole. To uker har gått veldig fort synes jeg. Neste uke skal jeg begynne på hiphop. Vet ikke om jeg kan danse.

5 kommentarer:

Vivian sa...

Hahah, jeg høres fattig ut når de sier at jeg og Fretex skal få klærne dine :-D MEN I DENNE FORSTAND LIKER JEG FATTIG. Jeg liker klær også!

Margaritaelizabeth ;* sa...

Fin blogg!

~Sarah~ sa...

Jeg skal også slutte å spise godteri på hverdager.. Men jeg har slengt på brus der også :p
hehe.. lykke til med nyttårsforsettene!

Nina sa...

Lykke til med ALLE forsettene, det var mange! Jeg har tenkt til å bli litt veldig mye flinkere til å levere skoleoppgaver i tide :D Så flink skal jeg være. Jeg skal prøve å bli litt flinkere til å ikke spise så mye usunt også!

Eline sa...

Nina, det blir et liv uten muffins vet du!