06.01.2010

Blow bubbles with their gum, take photographs, have fun, have fun

Det er ikke så sykt lett å øve til to prøver når det ligger en melkedrøm på nattbordet og stirrer på meg. Ber meg om å spise den. Frister meg. Jeg skal ikke sprekke. Jeg skal ikke spise godteri på hverdager. Stirr tilbake, Eline. Vis hvem som er sjefen. Naturfag er viktigere. Web også. Les.

Jeg var flink og øvde på skolen i dag også. Mariam tok opp. Et radioprogram om varmepumper og solfangere. De har ikke iskaffe frappe på Kiwi. Hva tenker de på?! Dessuten er hele universet i mot at jeg skal spise sunt på ukedager. Jeg blir bombadert med melkedrøm og toppris og boller. Jeg ser en rosa og gul klump i øyekroken. Melkedrømmen ligger der fortsatt. Styggen.

3 kommentarer:

Mariell sa...

Ta melkedrømmen, for min skyld! Spris den! :D Jeg er så utrolig svak for sjokolade og andre gode fristelser jeg også, haha. Derfor går jeg ikke inn for å leve et sunt liv med godiser bare på lørdager, jeg hadde aldri klart det ;)

Sv; Ta deg tid til å rydde litt, du vil ikke angre! :)

Eline sa...

Mikkel synes dette var poetisk.

Hanne sa...

Hurra, vi har lik genser. Liker den:) Det er alltid så rart å se andre ha på seg klær du selv har:P