24.01.2010

The book of happiness

Medlemskap på F&S er i boks, og jeg kjenner at det er en stor forpliktelse. Hvordan skal jeg tørre å dra dit alene etter skolen? Alene? Mutters putters alene?

I går foregikk 3. verdenskrig i hodet mitt, samtidig som jeg gikk sulten og kvalm hele dagen. Nå er jeg trøtt. Det er litt rart, og vet dere hvorfor det er litt rart? Fordi jeg krøllet meg sammen under dyna presis 19.20 i går, og sov som en stein til 06.30 i dag morges. Derfor er det rart at jeg er trøtt. Jeg takker og bukker for tilbakemeldinger, selv om jeg ikke fikk all verden ut av kommentarene deres. Det jeg vet derimot, er at dere skal få bli godt kjent med meg. Hver helg skal jeg legge ut utdrag fra happyboken min som har gjort meg glad de siste dagene. Og en gang skal jeg dame meg opp til å ha en spørsmålsrunde. Da regner jeg med at dere stiller opp!
Hei, grønngult hår.

Happyboken er en liten blokk jeg fikk av Em, med en robot på. Han har magen (som forøvrig ser ut som en vaskemaskin) full av muffins og frukt, og så har hun klippet til sider som jeg kan skrive på. I denne noterer jeg ned små ting som gjør meg glad, som jeg egentlig aldri hadde tenkt over hadde det ikke vært for denne lille boka. Inspirasjonen har Em fått fra boka 14000 things to be happy about. Den må leses. Man blir så glad og positivt innstilt ovenfor alt!
I korte trekk har jeg fått litt inspirasjon, og endelig kan jeg ta fatt på et nytt blogg-år med mange små gleder og muffins og frukt. Det blir fint, eller hva?

4 kommentarer:

Emilie sa...

I'm so proud!

Dette er en interaktiv presang: http://www.bakerella.com/macarons/

Anonym sa...

Åh! Jeg står der med store bokstaver! Nå ble jeg rørt =)

Oh Happy Life sa...

Dette var skikkelig fint! Jeg har også en happy bok, riktignok ikke med en robot, hehe. Jeg må virkelig ta en titt i den boken du snakker om, elsker å lese sånne gladting! :)

Oh Happy Life sa...

PS. Du har vunnet konkurransen min!