26.01.2010

Jeg

jeg trenger noen ganger å ta skolebussen et par ekstra holdeplasser frem og tilbake, så jeg kan glemme alt om lekser og prosjekter, og sitte alene på bakerste rad med ipoden og tankene mine.
jeg liker å lure på hva fremmede som går forbi tenker på, og hvor de skal eller hvor de kommer fra. og så lurer jeg alltid på om jeg noen gang får se dem igjen.
jeg spiser helst ikke brød, fordi det er kjedelig. kylling derimot, får jeg aldri nok av, spesielt med ris.
jeg sier ja til innedager når det er snøstorm eller pøsregn, eller en klem. og kanskje en spontan helgetur til et sted jeg aldri har vært før.
jeg sier nei til å fremføre frivillilg foran andre mennesker, og nei til å ringe fremmede eller ta telefonen når fremmede ringer. det hviler en liten sosial angst i meg..
jeg er flink til å oppmuntre noen som ikke har det så bra, eller å trøste noen som er lei seg. og å fotografere, skrive og smile.
jeg leser en bok jeg ikke har lest i siden sommerferien, "the game". jeg vil heller lese mikkels historie når han er ferdig med den.
jeg ler når små barn smiler eller når de sier ting som ikke gir mening, men som likevel gir mening. og når sex og singelliv-jentene sier morsomme ting. og når mikkel er morsom.
jeg er en jente som leter etter sin egen stil, med klare meninger om lite viktige ting. en som er glad i å være kreativ, glad i å ta bilder og veldig sjenert.
jeg har aldri drukket, røykt eller snust. eller hoppet fra 5-metern og sett avatar.
jeg er lykkelig når jeg får sovne i armene til mikkel, når jeg ser meg selv i speilet og kan smile og føle meg bra. når jeg ikke har skole å bekymre meg over, og når jeg er alene hjemme og kan gjøre hva jeg vil, og kan lese interiørblogger hele dagen.
jeg trives ikke foran store menneskegrupper, og hater å snakke for en forsamling. verste jeg vet om. sosial angst.
jeg er dårlig på å få nok søvn, vann og mat, og med migrene, er det veldig dumt. også fysisk aktivitet. veldig lat.
jeg er redd for å sove i tomt hus, sitte på en buss lørdag kveld med bare fulle mennesker, menn sent på kvelden og å sende inn hemmeligheter til hjartesmil og at noen skal kjenne meg igjen.
jeg elsker livet mitt. fordi det er som det er, og har gjort meg til den jeg er.
jeg tror på evig kjærlighet.

kopiert og omskrevet fra www.hjartesmil.blogg.no

hvem er du?

7 kommentarer:

Emilie sa...

og jeg, jeg liker deg jeg!

Oh Happy Life sa...

Så utrolig fint innlegg :) Og fint bilde!

Jeg trenger noen ganger å få oppmuntrende ord, for det er ikke alltid lett å være den eneste i vennegjengen som er positiv.

Jeg liker å dagdrømme om alt og ingenting.

Jeg ler når min kjære snorker og snakker i søvne, fordi han er så søt!

Jeg er lykkelig når de jeg er glad i har det bra :)

Anonym sa...

hei :) jeg kommenterer .. wii vær blid .. KNIIIZZZ .. :D
Du er bra <3

SaraG sa...

Jeg er helt enig, jeg trenger også å sitte alene med tankene og ipoden min på bussen en gang i blandt.

Oh Happy Life sa...

SV:Ikke sant alle var helt nydelige! Kolleksjonen kommer i slutten av mars :)

Vivian sa...

Wooow, jeg elsker det nye designet :-)

Rebekka-Jennie sa...

Kjempefint innlegg ;) Kan jeg kopiere å sette inn mine egene svar i et framtidig innlegg?