16.11.2009

Ladies and gents, I give you: Amalie!

Omaaagaaad, det er henne alle prater om! Altså meg, ja meg! Om dere lurer på hvem jeg er så er jeg den søteste, snilleste, hyggeligste, morsomste personen fra Oslo øst! Innbilsk jeg? NEEI!
AMALIE!! :D Haha, det er meg altså (: Gjesteinnlegg på Elines blogg og greier!

Dette innlegget skal egentlig handle om hvor kul Eline er, men så selvsentrert som jeg er så skrev jeg heller litt om meg! Nei da, tilbake til ELINE :D
Eline is tha sheeet! <3 Det begynte en gang i august da begge havnet i samme klasse på media på Elvebakken(thank gaaaaad for that). Det tok noen uker før vi begynte å snakke sammen ordentlig, men da vi først begynte å snakke var det så vanskelig å slutte! Å siden det har alt vært en dans på røde roser mellom oss!
Og ja, om noen lurer skal jeg begynne å skrive kjærlighetsromaner når jeg blir stor!
P.S. Eline, ikke legg ut for stygge bilder av meg ;) thank yø ´n´piss åut! <3

oktober 020

oktober 023

Søta :)

Coopertesten og diverse andre ting kommer i morgen.. I dag er jeg for sliten til å blogge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hun virket som en mega kul jente! Hun vil jeg møte! Hvordan kan man komme i kontakt med henne? :)

Sheeepi sa...

Oji, hun var digg <3
bra blogg btw!