15.11.2009

Enraha

Jeg liker ikke søndager. Det er skole i morgen, og helgen er over. Normalt sett er det ikke så galt med skole, men i morgen har vi Coopertesten. Jeg kan bare legge meg på gulvet å dø med en gang. Løpetester er det verste jeg vet om. Løpetester når jeg nettopp har hatt svineinfluensa med astma og er i sykt dårlig form, er helt grusomt. Kenneth H. Cooper burde blitt hengt.

I går kveld var jeg hos Nina. Vi bakte brownies, spiste den med krem og druer, drakk melk og så en utrolig rar film hvor alle karakterene syntes å være alvorlig mentalt forstyrret. Filmen het Happy-go-lucky. Den var veldig søt, men jeg ble gal av hovedpersonen, og den hadde ikke noe poeng. Feel free to watch it. Hva har folket gjort i helgen?
filmkveld nov09 026
filmkveld nov09 024
filmkveld nov09 003
filmkveld nov09 041

5 kommentarer:

Tina sa...

åhh, browniies! fikk såå lyst på, haha :D

Tina sa...

bah glemmer å legge igjen med den bloggen jeg bruker nå. blogspot greia komemr automatisk :S

Nina sa...

ENRAHA!! Jeg er sikker på at det betydde "se i speilet" :) Det blir en stund til neste gang jeg ser den, men ikke så lenge til brownies kveld med krem, druer, cola og melk :D Jeg har forresten øvelseskjørt i dag :D

Vivian sa...

Åhh, nå fikk jeg også dødslyst på brownies.. Slemme deg :F

hedda sa...

SV: Så artig å høre! Sånt blir jeg så sykt glad av. Thanku!