17.11.2009

Vi liker ikke denne Cooper.

I dag våknet jeg opp og hadde fått for meg at det var fredag. Derfor våknet jeg opp med et smil, før vekkerklokken og greier.. Så sjekket jeg kalenderen for sikkerhets skyld, og jaggu var det tirsdag. Hurra. Da har jeg en haug med matte å gjøre, en haug med muffins å bake og en haug med ting. Som må gjøres.

La meg starte med å fortelle at kroppen min er helt ødelagt etter gårsdagens løpetest. Jeg går som om jeg har bæsja på meg, eller som en gammel skrøpling. Jeg går som en pinne! Ned trapper er det verste, men hvem søren hadde trodd at man brukte lårmusklene så heftig i nedovertrapper da?
Jeg prøver å bevege meg minst mulig, og satser på at alt er bedre i morgen.

Nå leter jeg etter bilder til fremkalling. Jeg skal fylle opp bildepermen min med smekre bilder jeg har tatt selv. Den er ikke kvartfull engang, hihi. Noen er kresne.
urbane oslo 026

1 kommentar:

Vivian sa...

Jeg HATER løptester selv. Jeg får andrenalinkick. Bare at mitt andrenalin gjør meg til en diger sjeleklump. :-(