29.11.2009

Julestemningen sniker seg innpå meg

You guessed it, enda et innlegg om hvor mye jeg gleder meg til jul. Beklager til alle dere som synes jeg er barnslig og rar, men jul er den beste tiden på året. Julen er magisk!

I dag er det første søndag i advent, og snart slipper jeg å stritte imot julestemningen som har sneket seg innpå meg allerede. Julestemning for tidlig ødelegger julen, og jeg snakker av erfaring. I fjor hørte jeg på julesanger i oktober, og spiste meg mett på pepperkaker før desember. Den samme feilen gjør jeg ikke i år, og jeg gleder meg til å ta masse julebilder som jeg kan legge ut. Takket være min gode venn og klassekamerat Matilde (www.matildebrandt.moo.no) har jeg nå Photoshop CS3! I korte trekk betyr det at Photofiltre kan dra dit pepper'n gror. Evig takknemlig, Matilde ♥
dsc6290usikkerphvemdetteer copy
Vurderer å lage et midlertidig juledesign, noe enkelt og rødt som jeg kan ha ut desember og deler av januar. Vi får se om det blir smakfullt!

1 kommentar:

Emilie sa...

God jul, gullet :):):):):):)