25.11.2009

Englebarnet

I dette veldige sekund burde undertegnede gjøre matteleksene sine. Jeg gjør ikke matteleksene mine i dette veldige sekund. Vurderer å gjøre dem i løpet av kvelden, men evnen til å konsentrere seg blir svakere og svakere, ettersom jeg fantaserer om jul og pakker inn kalendergaver. Og ser på julebilder på weheartit.

Det ligger papir og handleposer over alt og stirrer stygt på meg. Julen bringer på en side (den beste, mest fantastiske, morosame, gledelige, magiske siden) glitter, pynt, kaker, familie, julelys, gaver, mat og masse kos. På den andre siden ligger stress, mas og krampeshopping av julegaver. Den siden trenger ikke å gjøre så mye ut av seg.
Hvertfall, jeg teller dagene til jeg kan drikke julebrus og rulle rundt i marsipan og sjokolade. På tirsdag er det desember, noe som i mitt hode er lik jul og julenisseluedag. (Og "Fargede bukser-dag", men neonrosa og rødt gjør seg ikke særlig godt sammen.)

Kos dere med noen julebilder jeg har funnet, dere. Inspirasjon.
313340662828297c0ea0large20081216204314
20090107213156

1 kommentar:

Johanne sa...

Ja, julen er magisk! Og dette innlegget fikk meg IHVERTFAL i julestemning ^^ Du må aldri slutte å blogge, Eline! Your blog makes my days!