30.11.2009

Annerledes er aldri negativt!

Man har alltid tanker bakhodet mens man lever livet til sitt fulle. Ting man ser etter, ting man husker på, ting man har lært, mottoer. Noe alle burde huske på til en hver tid, se etter i seg selv, lære seg og se på som et livsmotto er; Annerledes er aldri negativt. Ting kan alltid snus til noe positivt, og personlig er jeg veldig glad i mennesker som stikker litt ut fra folkemengden. Hvilken rolle spiller det vel om hodet ditt går 9 ganger opp i kroppen, eller om du selv syns du ser så ille ut at du ville dødd for å slippe å gå ut i dagens lys hvor alle kan se deg? Eller en kronisk sykdom? De aller fleste ser langt forbi, og blir glad i personen langt inne i deg. Å være annerledes er særdeles positivt spør du meg, for uten de rare, sære og annerledes personene i verden, hva ville vært så spennende?
operaen 12 april 138
Photoshoot på Operaen i april. Et mindre heldig bilde. Annerledes om du vil!

I dag har jeg hatt en fantastisk dag. To timers skissekurs etterfulgt av en hel dag om kinodrift i et kinobygg er ikke meg i mot! Å slutte ti på halv to var bare toppen på kransekaka. Jeg som har siklet på et par høye hæler hos H&M, dro med meg Matilde ut døra. Vi fikk fart på stumpene, og rakk både skokjøp og buss! På veien møtte vi på noen lettskremte papirautomater, samt en meget aggressiv håndtørker. Så "tuslet" jeg i kappgangtempo til Mikkel. Der ventet en varm kopp med kakao og krem, og en god klem. Lucky me! :)

2 kommentarer:

Tilde sa...

jeg liker bloggen din :) 10hi

Eline sa...

ah, takk så meget :)