23.11.2009

Jeg blir pro i Final Cut Pro

Etter antall kommentarer på de første innleggene nedover å dømme, antar jeg at dere ikke har savnet meg i det hele tatt, og det er forsåvidt greit, fordi jeg har mye å gjøre de neste to ukene. Jeg har et par prøver og en fremføring som henger over meg, samt the making of julekalender og sosial aktivitet.

Nå skal jeg begi meg ut på et flott eventyr om Final Cut Pro og video, mens jeg hiver i meg sjokoladeis for harde livet, melder meg på en fotokonkurranse og deretter planlegger julekalender og ellers fantaserer om julen. Altså, hvis dere tror jeg gleder meg til jul, tar dere evig feil. ♥ ♥ ♥

diverse 048
Som dere ser, har jeg utrolig store vansker med å konsentrere meg når jeg liksom pugger som om jeg skulle dø i morgen, eller når jeg gjør skolerelaterte ting generelt. Dette stemningsbildet er fra et skoleprosjekt tidligere i høst. Jorunn er fotografen. Skole og konsentrasjon henger bare ikke sammen. Basta.

2 kommentarer:

Anna sa...

Jeg har savnet deg og dine morsomme innlegg <3

Vivian sa...

Jeg har savnet deg og innleggene! :-D
Det kan jo hende ingen kommenterte fordi alle var for opprørt fordi du skulle bort. Ahhaa!

Klem fra Mastermind