01.12.2009

Photoshoot med nissekanin

Første desember, og jeg har allerede inntatt store mengder Hamar Julebrus og marsipan. Verdens beste kjæreste har en kinderkalender til meg, og gjett om jeg hoppet i taket når han fortalte det og overrakk meg en Kinder Maxi?! Jeg har aldri hatt kinderkalender før ser'u, så en gang må være den første Mikkel er verdens beste.

Juleforberedelsene er godt i gang, hohoho. I dag har jeg hatt photoshoot med Cornelius, i håp om at han er brukbar til årets julekort. De må jo både bestilles, hentes, skrives og sendes, så da er det best jeg setter i gang! Det ble fire fine favoritter, så et av bildene under blir å se på årets julekort! Hvilket bilde er din favoritt?
julekort2009
julekort20093
julekort20092 copy
julekort20094

5 kommentarer:

Emilie sa...

Det siste bildet var nuss! Ta det!

nikky in england sa...

sv: mhm kjempe viktig å svare leserne sine, seff kan man ikke svare alle hele tiden. jeg prøver så godt jeg kan hehe takk :)

nydelig bider og digger headeren!

nikky in england sa...

sv: mhm kjempe viktig å svare leserne sine, seff kan man ikke svare alle hele tiden. jeg prøver så godt jeg kan hehe takk :)

nydelig bider og digger headeren!

Julie sa...

Nr. 3 var veldig fint!

Vivian sa...

Awww, såååå søøøøt han er <3 Jeg er fortsatt super glad for at jeg gav han til deg!

Synes nr. 1 & 3 var veldig fine jeg altså :-)