17.10.2009

With a cherry on top

Da var det tid for å avduke min nye sveis, som falt i smak ikke bare hos meg, men hos resten av dem jeg kjenner! Bildet er veldig blurry, men jeg legger skylden på Emilie siden hun var fotograf. Hehe. (Jeg synes du er flink, jeg pusilusk!) Nå vil jeg ha deres meninger om håret mitt!
Etter skolen avleverte jeg en stjålet Datarock-plakat til Emilie, og så spiste vi kake og calzone på Deli. Lettere stresset måtte jeg selvsagt dokumentere cafévisitten, og hvem bedre å ta bilder av enn Emilie? spør nå jeg. Ikke bare er hun søt og herlig og positiv, hun har et ansikt av gummi! Gotta love it ♥ ♥















6 kommentarer:

Emilie sa...

I love your hair, og jeg er jo bare dritsjarmerende! Vi to, Eline, vi er en flott duo<3<3<3

Cecilie sa...

Syns du ble kjempefin! :)

Tone sa...

Sv: Veeet, I love it!!

Jeg syns du var kjempefin på håret, jeg:-)

Ha en flott helg videre!

Ronja sa...

selvfølgelig skal vi møtes! :D jeg må bare bli frisk først --.
og håret ble superfint :D

Unknown sa...

Artige bilder :D

Nikky in england sa...

sv: åh jeg bare elsker utvalgene i darlington :D