15.10.2009

My life is average

Det er ikke tull altså. Dere vet mylifeisaverage.com and such? Jeg har funnet ut at mine hverdagshistorier, dramaer, gleder, whatever, er litt i MLIA-stil. Sånn "I drew an elephant on my math test because I didn't understand the assignment. The teacher forgot to remove points from my test score. I win. MLIA." type ting. I dag fant jeg øredobbene mine, og det var gøy. De hadde jeg lette etter. Nå er jeg glad.

Håret mitt ble tosifret antall centimeter kortere i dag, for nå har jeg klippet meg! Bilde kommer i morgen eller på lørdag, promise! Det ble drama hos frisøren da hun oppdaget at hun hadde revet en føflekk jeg hadde på halsen halvveis av, og blodet rant nedover halsen min. Jeg merket det ikke. Det er kult. Og praktisk! MLIA.

4 kommentarer:

AK sa...

Dro en føflekk halvveis av faktisk! Jeg har klødd en halvveis av:p Dritkult

Vivian sa...

Hahahah, jeg lo meg halvt ihjel når det gjaldt den føflekken!!

Gleder meg til å se håret :F

Emilie sa...

blogg meg. jeg digger deg<3 åååå, jeg blir bare ikke lei av deg! du er bedre en ben and jerrys med oreos og farmor on top (haha, kødda, du er bedre enn... BERG-OG-DALBANER!! DET ER DET BESTE JEG VET!!! Nå var jeg R-A-U-S!)<3<3<3

Anonym sa...

Er ikke flink å kommentare eg vet, er ofte innom siden din:-D