19.10.2009

Queen of my world

Som de aller fleste andre normale dager, har denne mandagen vært særdeles gjennomsnittlig, hvertfall hvis man ser bort i fra at en totalt random mann på sykkel slo til meg. Sånn er nå det. Jeg brukte hele studietiden på å oversette en kakeoppskrift. Det er meg i et nøtteskall kan man si. Jeg vil tippe at jeg har lekser som dør etter å bli gjort, men det er vi dessverre ikke to om. Alle barna hadde et liv, så kom Facebook, iTunes og blogspot.com.

Som dere sikkert har oppdaget, har bloggen vært under en aldri så liten renovering. Det er den forøvrig fortsatt, helt til jeg blir fornøyd, og jeg er kresen! Nå har jeg slått meg til ro med dette rolige og stilrene designet, og jeg tenker å ha det sånn en stund. Prøver å legge noen bilder i sidemenyen, virkelig eventyrlige, fine bilder! Det er rart hvordan jeg kan se på fine bilder i mange timer, og aldri gå lei! Nylig så jeg på bilder en hel dag, og kom over masse flotte bilder av min favoritthøytid. Jul er det beste jeg vet. Når man gleder seg til andre ting enn fine gaver, er man voksen. Og herregud, som jeg gleder meg!! Flere som gleder seg til jul?

4 kommentarer:

Sarag sa...

Du er kjekk. Jeg gleder meg vilt til jul!! Håper jeg får en bilbane<3

Emilie sa...

Du skriver så godt, og det kiler i magen hver gang bloglovin sier "Eline har et nytt innlegg! (har du bloglovin btw? ikke det? FÅ DEG DET! Det har reddet livet mitt. -og blitt lagt til i listen over ting som kom etter livet til alle barna..:))) :P)

Tina sa...

Kjempefint nytt design! :D Kunne ønske jeg var så flink til å trikse og fikse med det der og. :P

Eline sa...

Jeg har bloglovin ja! Sjekker hundre tusen ganger daglig... det er herlig!

Så bra du likte det, Tina! :D