13.10.2009

I've been sinking through the drain of love

En fin og solfylt dag som denne, startet jeg enkelt og greit ved å slumre i det uendelige. (Det er nemlig ikke så lett å sove med en mor som prater forferdelig høylytt og en kanin som går her berserk i buret sitt.) Når jeg etterhvert våknet opp fra dvalen min, innså jeg at det var best å komme seg opp, og tasset over det iskalde tregulvet og inn på badet. Der oppdaget jeg at jeg hadde dundrende hodepine, og følte meg egentlig nok så klar til å kaste opp utover hele huset. Vanligvis ville jeg ikke gått på skolen under slike lugubre forhold, men jeg prellet meg opp fra badegulvet og satte kurs mot bussholdeplassen. 13. oktober er normalt sett en helt vanlig dag, men det er ikke hver 13. oktober jeg og Mikkel har vært sammen i et halvt år! Det skulle selvfølgelig feires!















Etterhvert som kvalmen tonet ut i intet, og hodepinen ble litt bedre, bestemte jeg meg for å fullføre dagen. Derfor passet det meget bra å slutte kvart på to. Det var fint. Mamma mener nå at jeg behøver en blodprøve siden jeg aldri blir frisk, og hinter om ting som kyssesyke og influensa. Snakker om optimist.








































Katten var betydelig mer fotogen i dag, og gjorde seg både lekker og ikke fullt så lekker foran kameraet. Resultatene er jo noe for seg selv.

7 kommentarer:

Cecilie sa...

Gratulerer med halvtårsjubileet! :)

Utrolig skjønn pus du hadde også!

God bedring ;)

RS sa...

Gratulerer med et halvt år! :D

Anonym sa...

Så utrolig fin katt:-D

Unknown sa...

Herlige bilder :-D

Marianne sa...

Gratulerer! Søtt bilde av dere.. Og en utrolig fin katt!

Sara G sa...

Grætts med et halvt år! Katten var jævla kul:)

martine sa...

Så herlig bilde av dere! :) Søte! :)

Og pusen din var jo bare nydelig! Fantastiske farger! :)