11.10.2009

Katt nummer to er i hus, og jeg har tatt en avgjørelse angående håret!

Sara har spredd ryktene om at jeg er en god kattepasser, så nå er Birta på besøk i noen dager. Hun er ikke særlig fotogen i dag, men jeg skal nok få til noen bilder en av de nærmeste dagene.

Jeg har bestemt meg for å gjennomføre hårklipp, og det blir bob på meg i veldig nær fremtid. Herregud. En sånn avgjørelse har jeg aldri tatt før, ikke angående mitt eget hår altså. Så det blir spennende. Timebestilling i morgen, mamma tar seg av den, fordi jeg ikke tør å ringe til "fremmede". Det er så lame.

Internett er litt grumpy i dag, så nå avslutter jeg før hele sulamitten faller sammen. Ha en ellers fabelaktig kveld!

2 kommentarer:

argentinito sa...

muy bueno!

Emilie sa...

BOB! exciting indeed!! Gleder meg som et barn. Du og jeg får ta en tur til nasjonalgalleriet+kafetur(du har minst en til til gode!), så får jeg sett håret også!<3<3<3