07.10.2009

Vil noen bytte hår med meg?

Gah, jeg vil har nytt hår. Jeg liker å være blond, jeg liker å ha langt hår, jeg liker egentlig håret mit. Stort sett. Nå er jeg bare litt lei av det. Lei av at det er tynt og at jeg røyter like ille som et dyr midt i røyteperioden, lei av den mørke og stygge etterveksten og lei av den gule fargen. Jeg vil ha forandring! Spørsmålet blir egentlig om jeg tør. Med ny farge og/eller frisyre følger jo en helt ny meg.. gjør det ikke?

Jeg har tenkt på tre ting jeg liker ordentlig godt, men Gud vet om jeg kler noe som helst av det.. Løshår, extentions eller permanent kommer ikke på tale. Hvis jeg ber om fall, får jeg krøller, og må da se ut som en sau i flere uker. Nei takk. Så finnes det jo også, som sagt, tre alternativer til håret.

  1. En skikkelig pannelugg! Bilde 1.
  2. Bob-klipp, dristig, men jeg digger den! Bilde 2.
  3. Samme lengde, samme frisyre, men nydelig brun slik som Katie har'n! Bilde 3.











Jeg lar bildene tale for seg selv. Hva syns dere?

9 kommentarer:

Jorunnnn sa...

BOB!

Emilie sa...

LUGGGGGG!

Vivian sa...

Enig med Jorunnn jeg :-) Bob'it up!

Tina sa...

Syns du skal farge det brunt og klippe skrålugg. :D Tror det kunne blitt veldig fint^^ Men bob kan også bli skikkelig kult, bare man har tjukt og rett nok hår. :)

Anonym sa...

BRUNT!

Sara sa...

Hadde vært lol å se deg med brunt hår! Skaff deg brunt hår:D!

marrrrrrrra sa...

Lugg!!! eller bob!!! eller brunt!!! det hadde vært stilig alt sammen, men tror du kler bob og lugg

Eline sa...

Takk for hjelpen, folkens! :) Jeg står mellom bob og lugg, lener meg litt mot bob må jeg innrømme!

hedda sa...

sv: åh, det hadde du nok kledd!