15.09.2009

Kanye West stjeler showet på MTV Music Awards

Da jeg hørte på nyhetene dagen etter MTV Music Awards, falt jeg av etter at jeg hørte om Kanye West-skandalen. Drittsekken avbrøt Taylor Swift midt i takketalen, for å si at hun ikke fortjente denne prisen og at Beyonce skulle ha vunnet. Ikke bare er det dårlig gjort mot Taylor Swift, men mannen viser jo ikke fnugg av folkeskikk!! Fans over hele verden er skuffet, ikke minst meg selv. Personlig har jeg alltid vært stor fan av musikken hans, men etter dette syns jeg han burde tenke seg om. Han sier at han angrer på oppførselen sin, og vurderer å trekke seg litt tilbake fra rampelyset og all den dårlige publisiteten og oppmerksomheten han fikk ut av dette. Det burde jo finnes noe å angre på i det hele tatt, for det er jo ikke noe man normalt gjør mot en prisvinner. Dette var helt fantastisk blærete og dustete gjort.


































Bildene er fra MSN Starlounge og Aftenbladet.no
Er det fler som er uenige med det Kanye West gjorde under VMA? Hope so.

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Neida neida, jeg tror selvsagt ikke at du hermer :) Hihi!

Helt sykt at han gjorde det der. Årh, er så irritert på han. Hah

Vivian sa...

Jeg ble sittende å måpe da jeg så det. Stakar Taylor gjorde omtrendt det samme som jeg :/