13.09.2009

You're my new obsession

Jeg sitter alene på rommet mitt og laster ned musikk. Siden jeg likevel har svært lite å ta meg til, kan jeg jo forsåvidt blogge litt? Jeg er syk, igjen. At ikke kroppen kan bli frisk og holde seg frisk altså.. Magen min ville ikke samarbeide i natt. Sånn havnet jeg altså her. I mangel på noe bedre å skrive om, kan jeg berette litt om bursdagen min, og den var knakende bra! I år hadde jeg bursdag to dager på rad, og en hel rekke med u-bursdager venter på meg. Temaet var forsåvidt ikke tilstede, men det gikk i lilla. Det er strødd gaver over alt, og jeg har hatt en supersweet sixteen! Det ble relativt får bilder, jeg er ikke så flink til å lade kameraet mitt nemlig.. hihi.

Tusen takk til alle fantastiske mennesker som har gratulert meg, og takk for alle de fine gavene jeg fikk. De skal jeg ta bilder av!





2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Nyyydelige bilder, og gratulerer med overstått, søta :):)

hedda sa...

sv: tusen takk!
kjempefint bilde av deg, og gratulerer med overstått ;)