19.09.2009

Så satt jeg her med varulven, da

Varulver forekommer jo i menneskeform om dagen, ikke sant? I dag er Vivian varulven min, og hun skal overnatte her til i morgen. Det eneste som er litt dusteæsj, er at jeg har prestert å bli syk – igjen. Denne gangen er det herligheter som snørr og vondt i halsen, så vi lar helvete gå sin gang og krysser fingre og tær for at jeg blir frisk før den etterlengtede høstferien. Hvis jeg holder ut fem dager til, liksom.. Det ville vært meget beleilig å være syk til tirsdag, for da har vi en matteprøve jeg ikke har særlig god tid på å forberede meg til. Ta det med ro, jeg er ikke sånn oi-vi-har-prøve-da-er-jeg-syk-menneske altså. Vil ikke være heller.

Jeg var på Raske Menn Show 2 & 3 på onsdag kveld, og la meg bare si at det var helt fantastisk å se mine tre komihelter i aksjon! Starten på kvelden ble litt forstyrret, fordi daten min hadde sovnet og vekkerklokken hans hadde streiket. Saken er den, at de tre karene hadde satt sammen et nummer der Anders Hoff var sexy drittsekk, og la an på en av det kvinnelige kjønn blant publikum. Jeg trodde jeg var trygg på tredje rad, men det lå ikke i kortene for Anders Hoff, for han valgte lucky me! Ja, det var utrolig synke-i-jorda kind of flaut, og hele salen hadde øynene på meg, men akk så gøy..! Raske Menn ligger på toppen av rangstigen over komikere for min del!















På fredag så jeg og Mikkel ”Jenta som lekte med ilden”, oppfølgeren til ”Menn som hater kvinner”. Vi var faktisk på premieren, noe så artig! Billettene var en bursdagsgave fra Mikkel selv, gavegiveren over alle gavegivere, og jeg syns filmen var imponerende bra og spennende – til tross for at jeg måtte holde meg for øynene et par ganger. Den anbefales absolutt til alle og enhver. Og Lisbeth Salander er jo så dritkul som noen kan bli, jeg rett og slett forguder henne!!








Nå går jeg tilbake til tilværelsen som forkjølelsessyk og varulvpasser, og så kommer det vel flere innlegg på rekke og rad!

2 kommentarer:

Vivian sa...

Husk også at jeg har alvegener. Så jeg blir egentlig en ganske kul varalv :3 Jeg koser meg her i huset ditt!

Nina Julianne sa...

Var på showet igår, og ble også valgt ut av sexy drittsekk =P Hehe... Men utrolig bra show da ! =D