16.08.2009

Ukens favoritt!


















Denne uken liker jeg sugerør. Dere kan bare sette i gang og spørre hvorfor, men jeg gjør faktisk det. Sugerør er sterkt undervurderte etter min mening, og de er egentlig små genistreker i seg selv. Dessuten er de fargerike og morsomme, og de er smarte hvis man skal kjenne igjen sitt eget glass i en bursdag eller noe sånt. Personlig elsker jeg å drikke med sugerør, fordi det er morsomt! Det kommer selvsagt litt an på det man drikker.. Point is, sugerør er dekorative, fargerike, morsomme, fine, flotte, festlige og ikke minst geniale!

2 kommentarer:

Jodunnnn sa...

Jeg elsker sugerør! Når jeg er hjemme pleier jeg å ta en sånn 1&1/5 liters flaske, fylle den med vann og drikke med sugerør. Det er vidunderbart. Prøvde en gang og drikke kakao med det, epic fail. Hele driten smelta. Men det var jo morosamt, da.

Camilla Didriksen sa...

Hehehe, sugerør er fint :D