10.07.2009

Sugar sugar, how you get so fly?

Først starter jeg innlegget med noen flotte nyheter. Det har seg sånn at inntaket til videregående ble klart allerede på onsdag! For dem som ikke har lest bloggen så nøye, eller i det hele tatt, så søkte jeg på sentrumskolen Elvebakken på linjen Medier og kommunikasjon, med et vagt håp om å komme inn om ikke på ventelisten. Historien tar slutt idet jeg blir tilbudt 1 av 96 plasser. Jeg var i skyene hele dagen i forigårs! Selv om historien også bare på en måte nettopp har begynt. Første skoledag blir umåtelig spennende altså.

















Jeg trives godt i all slags vær, det er en av mine bedre sider. Regnvær stopper ikke meg fra å nyte sommeren! Da må man heller gjøre sommerting innendørs. Jeg har satt igang med en miniopp-pussing av rommet mitt. Det rommet som ser ut som et sykehusrom. Jeg har bakt, skrevet, ryddet, lest, hørt på musikk og kost meg masse. Nå sitter jeg i min egen verden og syns synd på meg
selv fordi det er to og en halv uke til jeg får se Mikkel igjen. Luksusproblemer, rite? Luksusproblemer my ass. Ting kan være litt tricky noen ganger. Den lyse siden ved det hele er hytteturen som kommer rett etter hjemkomstene våre. Jordbær, litt sol, litt regn, bading, peis og tralala jeg liker hytteturer og sommeren generelt.

Jeg var i byen med mamma i dag, og en supercreepy mann prikket meg på ryggen for å spørre om mamma faktisk var moren min. Eh, jah. Så sa han at moren min var en pen dame, og så prikket han henne på skulderen for å si at datteren hennes var søt. Æsj?
Inne på Clas Ohlson trodde vi at vi var kvitt han, men neida. Han fulgte etter oss rundt i butikken og gav meg en überekkel magefølelse, helt til han fant seg et nytt "offer" og stakk av med henne. Gamle menn som stinker svette og alkohol
klokken fem, skal ikke konverseres med. Det er dagens lærepenge.

Jeg tenker å starte med noe sånt som "Ukens favoritt" en dag i uka, hvor ymse ting jeg liker kommer frem i dagens lys. Hva syns noen om det? Hvilken dag kunne dere ønsket det?


4 kommentarer:

Vivian sa...

God ide! Taaaa.... fredaag :D

Nina sa...

Gratulerer så mye med skole, Eline :D Det fortjente du virkelig :)

Nina sa...

Ukens favoritt stemmer jeg for forresten:D

Eline sa...

Da blir det Ukens Favoritt på fredager! :D