12.07.2009

Don't blow away

Det siste døgnet har jeg slengt meg på sofaen og kost meg skikkelig hjemme hos Vivian. Når natten falt på var hun så hyggelig at hun fortalte meg en historie om spøkelset som visstnok herjer i huset hennes. Om jeg fikk sove, da du? Gjett tre ganger. Til gjengjeld legger jeg ut liveshow fra dusjen i morges. Til dere håpefulle der ute, nei, det er ikke inne i dusjen. Det er Vivian som frisker opp dagen med litt Hannah Montana og gurgling i dusjen! Jeg sto utenfor, halvt kvalt av min egen latterkrampe, for stakkars Vivian visste ikke at jeg filmet. Sådär.



Kaninen til Vivian fikk kaninunger en stund tilbake, og de unge herrene har vokst seg over ti uker gamle. De risikerer dessverre slakting hvis de ikke finner seg hjem, men jeg tror jeg klarer å overtale mamma til enda et lite nurk i huset! Selv om vi har to fra før av.. Here’s hoping! Og så ber vi til Gud og hvermann om det. Her kommer det updates, og kanskje en presentasjon av mine nåværende babyer.

Det var det jeg hadde å si for i dag, rommet mitt ser forresten strålende ut med litt nye farger. Eller med ny farge. Bilder kommer når det er helt ferdig :-)

3 kommentarer:

Vivian sa...

Jeg veeet ikke om stefar hadde hatt samvittighet til å slakte de søte små.. Men bort må de!

Dessuten er jeg meget flau over meg selv nå, så jeg skygger banen.

Nikky sa...

sv: hehe fint det ikke bare er meg som sier ja takk til sommerflørt :P bedre å ha elsket en aldri hoho :D

takk for kommentarene dine, skal bli flinkere å kommentere dine innlegg også. får starte nå :D


jeg fikk 128 ord når jeg tok den speedtesten, hadde også sykt mye å gjøre:P det var i en samfunnsfag time hoho.

Vivian sa...

78 pr. min her :D