18.07.2009

Sengen kommer alltid før gutten. Så sant gutten ikke ligger i sengen...

Vivians kreative hjerne lot meg få slippe unna dilemmaet med overskrift til dagens innlegg. Er det sant som hun sier? Nuvel, jeg vet nå ikke helt, jeg. Min gutt kommer i grunn alltid først, og jeg liker det sånn. Sengen er fortsatt en god nummer to. Veldig god.

Jeg har bodd i sengen til mamma i dag, etter at jeg var ferdig med dagens ærend og ferdig med solen. Jeg har spist middag i sengen, sett på film i sengen, sovet i sengen, kost meg i sengen og rett og slett flyttet inn her for en dag.

Kjedsomhet utviklet seg fort til bloggrenovering, noe som resulterte i ny farge – nå er jeg lilla! Hva syns dere om den nye freshe fargen min, bedre enn den gamle? I think so. Ikke ulikt tidligere sommerferier, har jeg prestert å snu døgnrytmen helt på hodet. Jeg kommer meg i seng når fuglene begynner så smått å våkne, og sover til langt på dag. Unnskyldningen min er at jeg er tenåring, selv om jeg egentlig ikke tror at det har noe særlig med saken å gjøre. Nettene nå for tiden, består ikke av noe som helst. Jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg gidder å sitte oppe. Det skal bli (om jeg tør å si det) deilig å reise til Hvaler neste uke, og stå opp tidlig hver dag. Tro meg, den tanken er for lengst forvist fra mitt hode når jeg faktisk skal prøve å stå opp klokken åtte neste torsdag. Og de følgende fire dager. Jau, da er tanken om sunn døgnrytme all gone.

Mens jeg nyter latmannslivet her i ingenmannsland, tenker jeg på Mikkel og teller dager til jeg får se ham igjen. Da kan ikke ferien bli noe bedre, ikke for min del i hvert fall. Ha meg unnskyldt, men nå må jeg gå og drepe et insekt som har sneket seg inn gjennom vinduet.

2 kommentarer:

Hiilde sa...

Haha, ja det er deiligt å slaske hele dagen xD jeg bligger nesten ikke for tiden for jeg gidder ikke x''D der har du meg.. men uansett nydelig blogg og flotte frager pusen <33 Gla ii =D Hilsen Hilde

Camilla Didriksen sa...

Jeg liker lilla :D Finfint!