19.07.2009

La meg presentere; Cornelius Button

Etter en natt med relativt lite søvn, bestemte jeg meg for å ha en real slaske-søndag. Jeg har gått rundt i pysj i hele dag, og ellers råtnet innendørs. Går småturer ut til kaninene, for å kose litt og for å sjekke at alt er bra. Det bringer meg til overraskelsen jeg lovte dere! De aller fleste har vel gjettet det allerede, men jeg later som ingenting og introduserer med det mitt nyeste familiemedlem, Cornelius.

Of course ble det en aldri så liten fotoshoot når tassen var overlevert og vi var sikre på at han overlevde bilturen, haha. Denne spretne lille karen er en viltgrå liten hannkanin som kommer fra Sørum. Han er litt, tja, hva skal man si, kortvokst for alderen. Han liker seg godt hos meg, og jeg ser frem til fine år med han! Ønsk mr. Button velkommen!

9 kommentarer:

Anonym sa...

men men men han heter Mr. Button! You promiiiiiised

;_;

Jeg føler meg snytt. Meget snytt.



Ooooog Mr. Button och jag har samme aner. Sørum ftw!

Eline sa...

da endrer jeg overskriften til Cornelius Button! beklager så mye ;_;

håper du kan tilgi meg.

Sørum! hvaaa?

Cornelia sa...

Syns den skal hete CORNELIUS ;P ( Det skulle jeg hett om jeg var gutt... -.- ) ;P

Anna sa...

Kan jeg komme å hilse på? :) Han var veldig nusselig.

Eline sa...

Jeg er ikke hjemme i dag, men du må gjerne komme over i morgen :)

nikky sa...

sv: hehe jeg prøver så godt jeg kan :)
for håpe jeg klarer det i england også, så mye usunt og godt av kjøtt der.

hehe :D

Vivian sa...

Awww, bebi'n :-)
Han koser seg hos deg Eline!

Catherine Sund sa...

Jeg hadde 2 kaniner en gang... de het Trix og Max :p råsøte !

Camilla Didriksen sa...

AWWW, så søt :)