15.07.2009

Nerdenes hevn?

Det er ferie, og jeg klarer ikke å la være å tenke på skole. Hvor tragisk er ikke det? Jeg bekymrer meg for første skoledag, lærere, nye venner og så videre. Som toppen på kransekaka hadde jeg en skikkelig dårlig drøm i natt, og den handlet så klart om første skoledag. Jeg kom for sent, så jeg måtte sitte igjen. Jeg var også stuck med tidenes værste lærere, samt noen av mine gamle. Av en eller annen rar grunn skulle jeg ha med kake til alle elevene, noe jeg hadde glemt, og derfor måtte sitte igjen enda litt til. Og alle hatet meg og lo av meg. Koselig, det.

Brevet fra Elvebakken kom som et tegn fra Gud. Første skoledag blir sikkert et mareritt :) Nuvel, jeg hever meg over det faktum at jeg glemte kaken, og kommer meg videre i livet.
Jeg har kjøpt meg nye briller med klart klass, populært også kalt nerdebriller. Tror jeg dropper dem første skoledag, men de er kule! Jeg ser ikke så verst ut med dem, heller. Hvem hadde trodd det? En annen brillesak er noe så trist som at jeg har mistet de lilla solbrillene mine. Jeg gråter litt bare ved tanken. Og BikBok selger dem ikke mer. Noe så lumskt.



















Bare en smule oppgitt over hvor rotete jeg er.. MED nye briller! woah.
Jeg har en overraskelse til dere som er innom denne bloggen! Og dere får ikke vite hva det er før til helgen. Med mindre jeg skulle være så uheldig å røpe meg selv. Noen vet det fra før av, jeg tror dere vet hvem dere er (Vivian, Nina og Anna). Dere forbys å røpe noe som helst, skal noen røpe det, er det meg! Haha.

7 kommentarer:

Jorunnnnn sa...

Nerder ftw! Vi bør troppe opp sammen første skoledag med briller begge to (Y)

Eline sa...

Hmm... Kanskje det du (Y) Nerder ftw agreed.

Camilla Didriksen sa...

Du kledde brillene :D Hehe

Nikky sa...

sv: hehe tusen takk ^^
forresten vil jeg takk deg for at du leser og kommenter bloggen min, pga deg og de andre har jeg kommet meg på topplisten.

ikke glem spørsmålsrunden min + konkurransen :D

så utrolig fint bilde!:D

Vivian sa...

Aww, ser frem til den store hemmelighet skal røpes.. Aaaaand jeg gleder meg til lørdag. Jeg skal ta meg godteri, så klart :F

Unknown sa...

Du var fin med brillene du, kledde de ;D

nikky sa...

sv: hehe jeg liker å bli kalt for fancyface:)
forresten vil jeg takk deg for at du leser og kommenter bloggen min, pga deg og de andre har jeg kommet meg på topplisten.