21.07.2009

Hvor er buksa mi, hvor er skjorta mi?

Mitt offesielle mål for dagen var å stå opp til riktig tid, men det gikk heller dårlig med den saken. Nå har jeg tenkt til å unnagjøre litt pakking, eller mye pakking om du vil. Hva pakkingen angår, er alt et eneste stort kaos. Jeg har nettopp tatt en kikk på pakkelisten min (som er en sånn must-ting hver gang jeg skal ut å reise), og oppdaget at jeg har planer om å ha med meg sikkert 20 kilo for mye.. Enda verre, jeg har ikke ofret regntøy en tanke engang, og det er meldt regn fire av fem dager. Oh joy.

Det faktum at jeg må stå opp noe tilnærmet grytidlig i morgen og hver eneste dag fremover, får meg til å grøsse litt. Jeg, mesteren av å miste ting/sove sent. Nuvel, det blir en morsom opplevelse for menneskene rundt meg. Jeg er helt i svime når jeg drar meg ut av sengen på morgenen. Hihi.
Som en liten treat siden jeg drar fra bloggen, får dere helgen i noen få bilder:















































































I morgen tidlig bærer det av gårde til Hvaler med Anna, onkel og kusine. Vi skal være på leir i fem dager, så dette blir det siste dere hører fra meg på en liten stund. Talk to ya later, dudes!

3 kommentarer:

Vivian sa...

Vivian i rekestilling :)

Cornelia sa...

Vivan sin rekestilling er heit (H)

Eline sa...

I know B-)