21.07.2009

Gjesteblogger: Anna

Rosa bh og stretchlaken

Nå er det jeg (Anna) som har ledelsen over denne bloggen……

……………not. Men jeg hadde tenkt til å skrive ett lite innlegg, bare sånn for moro skyld, og fordi Eline vandrer hvileløst rundt på rommet sitt og skriker ”frustrasjon” mens hun anklager meg for å ha stjålet iPoden hennes. Noe jeg ikke har gjort.

Om 21 timer kjører vi raka vegen mot Tjeldholmen. Jeg har da aldri vært på Tjeldholmen før, så det blir spennende. Dessuten har Eline fortalt en hel del om hvordan det er der, og det høres veldig hyggelig ut. Det er bare det fine været som mangler nå. Eline og jeg er nemlig veldig værfikserte. Jeg tror mest på aftenposten, Eline derimot mener at yr.no er mest pålitelig.

Rosa bh og stretchlaken er to ting Eline har pakket, derfor den geniale overskriften laget av moi.

Ha en fortsatt god/dårlig sommer

10 kommentarer:

hedda sa...

haha ;p er du fra krsund?

Anna sa...

Nei ;) Jeg er fra Oslo.

Kristine sa...

God tur da =)

nikky sa...

Hei søta du er med i konkurransen min.
velger ut en vinner ikveld på videoblogg, husk å sjekk om det er deg :) og i så fall send en mail til nikky@live.no med fultnavn,adrs,posted og postnummer. gjerne link til bloggen din også :D

bestemt meg for å gi ut to nikkybager, siden så mange som ble med.

Silje sa...

søt blogg du har :)

Unknown sa...

God tur! ;D

Camilla Didriksen sa...

Du får ha god tur :)

Silje sa...

SV; tusen takk, så snill du er!:) og ja, greys anatomy er fantastisk.

God tur!!:)

Marianne sa...

God tur=)

Unknown sa...

Yeah, god tur :-)