20.06.2009

"Er det fortsatt idag?"

Etter to lange netter med lite søvn, sa kroppen min stopp for to og en halv time siden. Jeg våknet akkurat til appelsinjuice og cubasjokolade, og en halvfungerende kropp som takker for søvnen. Det var et fryktelig tordenskrall utenfor en eller annen gang mens jeg sov, så jeg tipper det pøsregner. Derfor lar jeg være å trekke fra gardinene, fnis.
























Karakterkrigen. Krigen om en sekser i engelsk muntlig. Krigen jeg vant!
Læreren min ringte meg , og ba henne ringe henne den dagen vi var på Tusenfryd, men jeg nektet å gjøre det. Da fikk det heller bli femmer. Jeg snakker ikke med en skummel lærer på telefon. Mikkel syns dette var upegripelig teit, og slo til slutt nummeret hennes, trykket grønn knapp og la mobilen mot øret mitt. Det ringer. Alt hun ville si var at hun var enig, og at mailen min fikk henne til å innse at hun hadde vært for streng. Hun hadde allerede vært hos rektor og ordnet opp, så jeg slapp å sende inn en formell klage og alt det stresset der. She lost the fight, she lost the war. Hah.

3 kommentarer:

it's marra bitch sa...

GRATTIS! Og jeg angrer allerede på at jeg ikke klaget på engelskkarakteren som youknowwho ga meg, og nå ble jeg bare litt sut på meg selv..:(

Eline sa...

Vi kan legge en overraskelse i postkassen hennes!! :D:D

Mari sa...

den overaskelsen er jeg meeeed på!