25.06.2009

En sommerhilsen, jeg lever fortsatt!

Jeg finner virkelig ikke tid til å sitte inne på pc nå som solen skinner så flott, men et innlegg i ny og ne skal jeg klare å få til. Jeg har for lengst inntatt solstolen på terrassen, og ellers farter jeg rundt i byen, er på telttur og nyter sommeren ut til tåspissene. Dagene er så fantastisk flotte og lyse, så dette går jeg ikke glipp av til fordel for bloggen, dessverre. Dessuten har jeg vanskelig for å tro at det er så alt for mange som sitter inne på denne tiden av døgnet.

I mangel på noe annet interessant å skrive om, kan jeg fortelle det jeg vet om min egen sommer. I løpet av denne uken og neste uke skal jeg fullføre trafikalt grunnkurs, så jeg kan kjøre litt i sommerferien. Frem til juli har jeg med andre ord ikke særlig med planer, kanskje en hyttetur i starten og deretter sommerleir på nydelige Hvaler. Dit skal jeg litt mot slutten av juli, og let me tell you; det kommer til å bli herlig. I fjor hadde vi cirkus tredve grader hver dag, og så ikke snurten av en sky. Jeg gleder meg til nattbad, volleyballturnering, sang, leirbål, utesoving, sol og hav. Jeg skal prøve å dokumentere turen i bilder, og så fortelle masse om Hvaler når jeg kommer hjem igjen. Hvis jeg får tid, that is. Vi drar nemlig til Røros, av alle ting, så fort jeg kommer meg hjem fra sommerleir. Mikkel skal heldigvis være med, thank heavens. Regner med å bli der oppe i fire-fem dager og så dra hjem igjen og ikke ha noen spesielle planer. Mulig jeg får sneket meg en tur til Lyngør (sørlandet, for dem som ikke visste det), men det tar jeg når den tid kommer.

Mellom den eventuelle hytteturen og sommerleiren ligger forresten datoen for førsteinntak til videregående skole. 10. juli får jeg vite om jeg begynner på skolen midt i byen, eller om jeg må regne med å bruke en time hver vei, hver dag i tre år. Kryss fingre og tær for Elvebakken!

Nå skal jeg ned i stua for å få i meg litt sjokoladeis, og er mer eller mindre opptatt i hele dag. Håper alle nyter sommeren til sitt fulle og hele! Jeg slenger med noen bilder fra vitnemålsutdelingen som fant sted for en uke siden. Litt rart å være på egenhånd igjen.

7 kommentarer:

Vivian sa...

Oh lord, er det naturlig bleket eller farget Eline?! :o
Hva fikk du i snitt? :F

Eline sa...

Det er farget, men jeg hadde farget det i konfen din da ;-P Bortsett fra at da var det fett og oppsatt.. men sånn ser det altså ut :)

Med eksamenskarakterer fikk jeg 4,94 i snitt :D

Sirin sa...

Kom hjem fra leir på Hvaler i dag. Det var så utrolig deilig vr og bare himmelsk. Hvor er det du skal forresten? Og med Lyngør; jeg har hytte der! OMG! Er det nærme Lyngør?

Eline sa...

OoOoOoO, hvor er hytten din? Jeg skal dit du var med konfirmantene, Tjeldholmen :D Er der hvert år!

Sirin sa...

Det er så fint der! Hytta mi ligger 2 min med båt unna Lyngør, Nipe. Din?

Eline sa...

Omgz, den er ikke min da, men asso den ligger liksom i Lyngør, jeg aner ikke egentlig. Men hvis jeg skal dit sender jeg deg melding, og så skal jeg spørre om Nipe er langt unna! :D

Sirin sa...

Gjør det, du