28.05.2009

You got milk on your top lip

Hun er tilbake, hun fikk toppkarakter og hun er fortyllende glad. Nu er jeg ferdig med absolutt alt som heter skole, bortsett fra klagingen på karakterene mine. Skoledagen i morgen blir sikkert ikke så veldig spennende, men det kan jeg faktisk leve med! Så er jeg klar for seks dager fri til å kose meg i solen og gjøre hva jeg vil. Året har gått så utrolig fort, og om noen få uker er det over. Alt sammen, liksom. Hele grunnskolen kan legges langt bak i hjernen, der den blir støvete og glemt bort. Jeg kommer ikke til å glemme alle mine mennesker, det lover jeg.


Se så nusselige vi er..! Snapshot fra le dag de nationale.

Hva jeg har drevet med de siste to dagene, er ikke akkurat en statsbevoktet hemmelighet som for all del ikke må fortelles. Det er heller ikke noe jeg tenker å legge ut om akkurat nå, eller akkurat aldri. Alt rotet på rommet mitt stirrer ondt på meg, og jeg vurderer faktisk å rydde litt når jeg har skrevet dette selvsentrerte se-på-meg-jeg-fikk-6-innlegget.
Noen av oss dro ned i Frognerparken med en is i hånda for å feire at alt skolemaset har kommet til sin rettmessige slutt. På veien hjem hadde jeg og RS en ubeskrivelig intelligent samtale.

E: Vet du hva?
RS: Ja!
E: Jeg glemte det.
RS: Ikke jeg heller.

1 kommentar:

RS sa...

Vi er så SYYYYkt smarte sammen :D :D, slev om her ser det bare ut som om det er jeg som er ikke fult så smart da.. Men vi vet begge godt at sannheten er en litt annen :D :D :D :D :D :D :D :D :D