28.05.2009

HildeChristina.com har blitt ny! The story goes on..

Det var en gang en blogg om make-up og hudpleie som fanget min oppmerksomhet umiddelbart. Jeg oppdaget den gjennom bloggen til en jeg kjenner, og jeg ble fort hekta på disse fantastiske blogginnleggene om sminke, hennes flekkete firbente venn, jobben, vennene, familien, og alt mellom himmel og jord. Tipsene hennes kommer til nytte hver dag, og hildechristina.com er alltid proppfull av spennende bilder, tips, inspirasjon, how-to's, konkurranser og morsomt svada.

Nå har Hilde Christina lansert ny blogg, fortsatt på samme url. Denne er enda mer fantastisk enn den forrige, med supersøtt design og proft utseende. Nå blir det vel til at jeg må stikke nesa innom to ganger daglig..
Vi lever nok lykkelige i alle våre dager alle mann, men eventyret slutter ikke riktig ennu. Sjekk ut Hilde Christina på http://www.hildechristina.com/, les, le og lær!