30.05.2009

Man skal ikke disse lærere mens de hører på

Jeg sitter i mørket med en glødende rød kropp som er godt marinert i aloe vera. Om det har vært sol i Oslo i dag? Ja. Ikke en eneste antydning til en sky engang, bare noen små klumper sukkerspinn der oppe i det blå. Livet er flott om sommeren egentlig. Spesielt når været er det også.

Når høsten kommer, vil jeg anta at jeg er grusomt lei av Frognerparken med sine severdigheter av stein. Been there, done that, liksom. Var der forrige uke, var der i dag, skal dit et visst antall ganger i uka frem til skolestart. Foreløpig elsker jeg det. Jeg er så glad i sol, sommer, fine fontener, fargerike blomster, is, Urge og hvem enn jeg er der med. Statuene har i grunn aldri fascinert meg spesielt, kanskje bortsett fra når jeg var liten.
I dag har jeg grillet, solt meg og nytt livet slik det burde være året rundt. Tropevarmen begynner å innta hovedstaden, og jeg kan ikke klage! (Hvis man ser bort i fra det faktum at jeg svir over hele meg og ser ut som en tomat med to bein og armer)

På t-banen hjem fikk jeg så lyst til å ta med meg en reklameplakat at jeg likeså godt gikk til verks sammen med Maria. Nå henger Urge Intense pent og pyntlig over sengen min og der skal den henge en stund. Jeg håper alle er like heldige som Oslo-folk på denne tiden, og at dere uansett vær nyter sommeren fullt ut!

Ingen kommentarer: