18.05.2009

Some things never change

Vi fikk ikke nedsatt ordenskarakter! Alt vi fikk til straff, var å bære noen skap og så sette på plass noen nye.. Skapene var tunge som fy, men jeg syns dere kan være litt glade på mine vegne, jeg. Det var nesten litt gøy. Ikke det at det blir noe skulking på oss i nærmeste fremtid.

Noen som så hvor sola dro hen i går? Hva i huleste skjedde med det flotte været vi hadde i Oslo i går? Nuvel, regn er koselig på alle måter det også. Eller, koselig når jeg kan sitte inne og høre på regnet som treffer vinduet mens jeg spiser muffins og is. Hadde det ikke vært for at headsettet mitt har sagt takk for seg, hadde jeg vært ute på tur i dette øyeblikk. Men det har det altså, og DET er trist, det. Men jeg skal for Guds skyld ikke sutre mer om mitt døde headset, så da er jeg ferdig med å sutre! Vi har nemlig ingen arbeidsplan, så skole er i grunn null stress denne uka. Tre skoledager gjør eeeegentlig ikke uka sånn veldig mye verre..


Prøv å gjør dagen flott, selv om det regner! Se på bildet jeg har tatt og tenk på sommer og sol!

3 kommentarer:

maria sa...

Mine ørepropper, som det så flott kalles, er borte vekk, og JEG DØR LITT HVER GANG JEG TENKER PÅ DET! Så føler med deg:)

Mari sa...

Haha, stakkar deg, det headset er jo så kult! Syns jeg! :D nydelig bilder foressten, Eline (:

Vivian sa...

Og her har vi vår MEGET dyktige fotograf ELINE B-)