20.05.2009

Just random questions

Igjen en liten copy-paste-thingy fra Camillas blogg. Syns det er greit å ha noe å gjøre.. Kos dere om dere gidder?

Når er neste gang du treffer personen som tar pusten fra deg? I morgen. Kan du sove uten dyne? Ja, faktisk. På sommeren kan jeg sove uten dyne, men puta må alltid være på plass. Har du og bestevennene dine noen tradisjoner? Jeg tror ikke det, ikke som jeg kommer på i hvert fall. Vil ditt neste kyss være en feil? Haha. Nei. Tror du ekskjærester kan være venner? Det kommer helt an på hvordan og hvorfor de slår opp i det hele tatt. Hvis den ene er utro eller slem er det jo lite hensiktsmessig å forbli venner.. Det er mulig. Hva var det første du tenkte på da du våknet i dag tidlig? Herregud, for en lang skoledag dette kommer til å bli. Hva plager deg mest? Lite søvn og kjedsomhet. Noe som plager deg akkurat nå? Muntlig eksamen neste uke, sjokk? Hva er din sivilstatus? Kjæreste. Er du fornøyd med det? Så klart! Tror du på evig kjærlighet? Jeg velger å si ja, selv om det virker veldig spesielt og sjeldent. Har foreldrene dine facebook/nettby? Nei, heldigvis ikke! Når var sist noen ringte deg? Rett før stafetten i dag.


Hvis du kunne drukket kun én ting for resten av livet, hva ville det ha vært? Sjokolademelk. Ville du datet en fra en annen by? Nei, mest sannsynlig ikke. Avstandsforhold fungerer sjelden bra. Liker du kosing? Prøv "elsker". Når var sist du ville dra til en person? Hvilken person er dette? Jeg husker ikke riktig. Hva var det siste du gråt for? At noen nektet å tro på meg når alt jeg fortalte var sant. Har du noen gang mottat en veldig lang unnskylding? Hmm. Faktisk ikke. Hva innså du i dag? At det ikke er lurt å pushe seg selv til det ytterste i en stafett når man har astma. Navngi tre personer som fikk deg til å smile i dag? Jorunn, Mikkel og Ragnhild Sophie. Hva gjorde du 07.45 i dag tidlig? Tok på meg sko. Hva skal du gjøre i morgen? Sove lenge og nyte den lange langhelgen. Så skal jeg være sammen med Mikkel. Har du ketchup på pommes frites? Finnes det folk som ikke har det? Hvor er du om en time? På akkurat den samme stolen, i akkurat det samme huset, foran akkurat den samme PC’n. Bryr du deg om hva ex-en din tenker om deg? Hah. Er du sprø? Ikke i det hele tatt.


Tror du på karma? Kan ikke si nei, litt kanskje. Har du grått i dag? Nei. Hva hører du på? Akkurat nå liksom? Danity Kane – Damaged. Ellers, litt av hvert. Hvem var den siste jenta du pratet med online? Nina. Hvem var den siste gutten du pratet med online? Aadne tror jeg. Hvem var den siste personen som ringte deg? Anna. Hvem skal du være med på lørdag? Mikkel, så klart. Hehe. Har du planer om å flytte i nærmeste framtid? Ikke som jeg vet om.

Hva står i den siste meldingen du fikk? ”Congratulations!” fra mamma. Det var reaksjon til standpunktkarakteren min i fransk, 6. Siste filmen du så på kino? Menn som hater kvinner. Den skal jeg nok ikke se igjen med det første. Hvor er din bestevenn akkurat nå? På ”Kvitt eller dobbelt”-audition! Hvem andre er i rommet med deg akkurat nå? Ingen. Hva var det siste du gjorde før du gikk og la deg i går? Frustrerte Fruer. Hvilken hårfarge liker du best? Blondt. Hvordan er håret ditt i dag? Veldig gulaktig, lenge siden siste ordentlige hårvask. Og vått. Lykkelig? JA! :)

Ingen kommentarer: