17.05.2009

Ja, vi elsker dette landet!

Alexander Rybak vinner MGP og vi feirer nasjonaldagen rett etterpå. Det er herlig å være norsk, eller hva? Gratulerer med dagen, alle sammen! Regnet kom ikke det, hah. For en fantastisk strålende dag! Vi var mange morsomme mennesker i barnetoget, og så spiste vi is på Aker Brygge før vi gikk litt hvert til vårt. Jeg spiste lunsj på Christian Radich, en seilskute som legger til på havna hver 17. mai. Vi (altså meg selv, Nina og Martine) satte oss ved slottsparken for å vente på russetoget. Martine ble sjekket opp av en russ og sprayet på av to små gutter og faren deres, haha. Så det var festlig det, og nå sitter jeg her på rommet mitt, som trenger en ryddeaksjon så sårt. Det er bokstavlig talt ikke mulig å se gulvet, så det sier vel litt?




















Den hvite kjolen (Gina Tricot) hadde jeg på meg i byen, og lag-på-lag-kjolen (Urban) skal jeg ha på meg etterpå! Det er den som er ny, forresten.

Senere i dag skal jeg på jentemiddag hos Kaja. Jeg må komme meg ned på kjøkkenet snart for å få lagd litt pitapizza. Så fort det kommer ut noen bilder fra dagen i dag, skal jeg legge dem ut her! Ha en fortsatt strålende dag!

1 kommentar:

Mari sa...

Jeg elsker kjolene!! :D