31.05.2009

Shall we pop the champagne?!

Jeg sendte nettopp en veldig sint mail til engelsklæreren min for å få begrunnelse på muntligkarakteren min, og nå er jeg redd. Vi snakker altså om en lærer som har det med å overreagere litt, og som liker å la personlig inntrykk gå utover elevenes karakterer. Vi snakker om en dårlig lærer. Hun kan bli så sint hun bare vil, den karakteren fortjente jeg ikke. Se på dette; en elev er best i klassen i et fag. Et alt for stort antall elever får bedre karakter enn denne ene eleven. Hvor søren er logikken i det?!
Jeg skal oppdatere litt angående denne saken, det kan nemlig bli morsomt å se hva hun svarer. Hun har nemlig ingen grunn what so ever til å gi meg fem.

Over til noe annet, som ikke nødvendigvis er noe hyggeligere. Huden min har tendens til å få mild soleksem de første dagene jeg soler meg skikkelig, hvert år. I år har det tatt helt av. Det brenner mildt sagt over hele kroppen, spesielt på leggene. Jeg gløder, og huden på leggene har en gjennomsnittstemperatur på 100°C. Det er ikke spesielt behagelig, hvis noen lurte.

Om sommeren har jeg mange søvnløse netter på grunn av mangt og meget. Hodet mitt instiller seg på å være våkent så lenge det er lyst, ergo; jeg sover ikke godt om sommeren, uansett hvor trøtt jeg enn måtte føle meg. Kunne forsåvidt klart meg uten fuglene klokken fire om morgnen, men det er i grunn bare å lukke vinduet. Det bringer meg over til den velkjente landeplagen, populært kalt varme netter. Sommeren er tiden for å være våken! Tenker jeg skal sove litt ute i ferien, se på stjerner og slikt. Much less warm, much more birds. Yay.

Dette ble et veldig depressivt innlegg merker jeg, så jeg takker for i kveld og ønsker alle en god natt, selv om jeg ikke skal sove på flere timer :D Da kan man jo alltids trøste seg med noe jeg oppdaget nylig; BLOGGLYSTEN ER TILBAKE!

4 kommentarer:

Anna sa...

Helt enig med deg når det gjelder en viss lærer *kremt*.Håper du får 6! ;)

Camilla Didriksen sa...

Bra blogglysten er tilbake :D

Anonym sa...

hei! så du hadde skrevet på siden min i mai at du ville fortsatt lese bloggen min eller noe; sorry men så det ikke før nå. siden min er: www.kaathinka.wordpress.com

Sirin sa...

Men helvete var løs da lærern googla meg, er det ikke det det står på de plakatene. Bra at vi slutter Nordberg da, eh? Og du fortjener virkelig 6er, Eline, med all that hard work som vi la ned på Berg. Tenk hvordan vi måtte drasse oss innom Kiwi og snylte på Mikkel HVER GANG.

Du fortjener 6er bare for det altså.