03.06.2009

Smooooth

Mamma har skeiet helt ut av proporsjoner, og kjøpt en blender så jeg kan mikse (haha) og trikse litt mer på kjøkkenet. Smoothies it is. Jeg plukker med meg litt av hvert fra frukthyllene i butikken og blander det sammen til et eller annet godt. Nam nam.
Når det er sagt, var jeg på vår alles kjære Tusenfryd i dag, sammen med.. ja.. veldig masse folk. (Hvis noen bryr seg; Martine, RS, Nina, Maria, Julia, Mari, Mikkel, Vetle og Bjørn.) Halve flokken kom seg på bussen, mens resten måtte vente en halvtime og derfor ble litt snurt. Pizzaen smakte ingen verdens ting, men ellers var dagen fin!
Nå til hovedpoenget jeg ville frem til; For første gang i verdenshistorien tok jeg den überskumle ThunderCoaster. Jeg var overbevist om at jeg skulle dø på ett eller annet vis. Etter den skranglete turen var jeg i sjokk før jeg fikk et par tårer i øynene og så var mektig stolt av meg selv. Det er jeg fortsatt. Det var bare det jeg ville fortelle, for jeg er så utrolig selvgod akkurat nå. Og jeg er ikke død. Livet er flott.

4 kommentarer:

Vivian sa...

ThunderCoaster er jo den beste av de beste.. Det er den som får tusenfryd til å fryde flere tusener av mennesker Eline. :)

Camilla Didriksen sa...

Namnamnam :D

Sirin sa...

har du is og rabarbra i den smoothien eller er det bare mine øyne?

Eline sa...

Is: Ja, i den andre
Rabarbara: ehneeei

Haha