17.05.2009

My lips like sugar

Det er noe ved travle dager man er nødt til å elske. Det kommer forresten kanskje litt an på hva slags travelhet dagene bringer? Poenget er; travle dager i det siste – and I’m loving it.torsdag var det drittvær, og noen smartinger i 10A fant ut at det var en god idé å skulke halve dagen. Jeg fikk meg liksom ikke til å være den eneste som satt igjen i klasserommet til siste time, så jeg dro hjem til Mikkel etter midttimen, og vips var hele klassen borte. Det resulterte i en koselig mail fra lærerne og en moralpreken fra rektor på mandag. Det blir digg.

”Vi vil informere om at din sønn/datter har skulket skolen de to siste øktene i dag, 14.mai.Skolen ser alvorlig på slik oppførsel. Dette kan gå utover elevens ordenskarakter. Rektor og avdelingsleder vil snakke med klassen om dette mandag 18.mai.Vennligst gi bekreftelse på å ha mottatt denne mailen.”

Det er koselig nok det, altså. I går var jeg i byen med Linnea og Ingeborg for å finne en perfekt bursdagsgave til vår kjære snuppelure Emilie. Det kommer vel ikke som en overraskelse når jeg sier at jeg fant mye annet fint også?! Jeg dro med meg mamma etter jobben, og kjøpte en kjole, lilla buksedress og sko. Buksedressen er helt sinnsykt kul, og jeg digger den! Den er fra Urban (Johnny Leave Home) og koster seks hundre. Så, etter en liten løpetur fra butikk til butikk, kom vi oss hjem og så dro jeg til Mikkel. Vet, sjokk. Jeg sov der, og kom hjem akkurat så jeg fikk skiftet, slappet av litt, og dratt til suppelures bursdag. Masse gode kaker, flotte mennesker og lekre antrekk, me like.

Ellers gleder jeg meg utrolig mye til i morgen! Jeg tar nok ikke helt feil når jeg tror det finnes flere som gleder seg. Bestemor har sikret penger til mitt is-fond, jeg skal gå i tog med alle mine favorittmennesker og stort bedre kan ikke dagen bli for min del! Håper alle har en strålende dag! Jeg skal prøve å skvise inn et lite blogginnlegg på den store dagen. Nu, et gullkorn fra veien hjem med Mari..

E: Jeg ser ut som et pakkesel...
M: DU ER IKKE EN PAKKIS, ELINE!!

1 kommentar:

Mari sa...

Okeeei, jeg ropte ikke SÅÅ høyt, gjorde jeg det? :P jeg var bare.. engasjert.. Jeg trodde du brukte et så stygt skjellsord, OG til og med på deg selv x)

Okei, litt blond der, innrømmer det nå :P