26.04.2009

You don't know me, you don't even care

Jeg må bare si at jeg elsker å komme hjem til en kjeller som er så stappfull av alt mulig rart at det er dønn umulig å bane seg vei inn til den lille hulen min her nede. Jeg kan godt legge inn bilde av den, for dem som er interessert, men tilbake til skrotet. Leieboerne skal flytte ut, noe som resulterer i diverse ting everywhere. Men, jeg kom meg jo fram til slutt. Måtte bare hoppe litt sånn ugrasiøst over et tørkestativ og noen esker. Det så sikkert jätteklokt ut, I'm sure. Det blir et mer eller mindre større dilemma hvis jeg må ta telefonen eller åpne døra for noen randoms. Jeg satser på å bli i hulen min, jeg.

Hvordan høres det ut i deres ører å gå fra Majorstua til Bygdøy, for dere som er kjent i Oslo? Langt? Slitsomt? Noe i den dur, har jeg funnet ut. Beina mine virker liksom ikke helt som de skal etter den turen. Jeg har en liten følelse av at jeg kommer til å sitte mye stille på skolen i morgen, noe som i og for seg går greit. det blir bare litt kjedelig i lengden, spesielt fordi stolene på skolen ikke er.. av beste kvalitet.

Markedsdagen! Jeg liker at ting er på salg. Firehundrekroner ble til en kjole, en tunika, og to topper. Daili. Og været var upåklagelig, bortsett fra når jeg ble kald. Det sier jo i grunnen seg selv.
Jeg var fotomodell for en dag, og jeg tror ikke bildene ble katastrofalt dårlige heller. Så helgen var ikke totalt bortkastet. Jeg er nå helt og fullstendig blakk på alle måter, og trenger en jobb. Noen som trenger hushjelp?? Haha.

Ingen kommentarer: