28.04.2009

Bring on the ladies in hats

La meg få den glede å fortelle dere at det ligger et spennende innlegg i vente. Jeg har nemlig tenkt å skrive om noe så spennende som mattetentamen! Ikke sånn veldig ekstremt detaljert om hvert eneste tall og hver eneste bokstav, men sånn kjapt om hvordan det gikk. Jeg skjønte ikke alt, og jeg ble ikke ferdig, men jeg var så lur at jeg så gjennom oppgaveheftet før jeg raste igjennom med penn og linjal. Heeelt bakerst gjemte det seg to oppgaver som telte åtte poeng hver, og dem fikk jeg gjort til fordel for poengfattige oppgaver. Hah. Håper bare jeg gjorde dem riktig, det er det verre med.

Etter skolen var jeg, no surprise, sammen med Mikkel. Vi gjorde ikke sånn enormt mye spennende, så på tv (dvd på en måte liksom) og tittet litt gjennom en sjokoladebakebok for å se hva vi skal bake på lørdag. Valget falt på sjokolade-ett-eller-annet med flytende sjokolade-ett-eller-annet inni. Yum. Jeg skal ta masse bilder, proomise.

Ingen kommentarer: