25.04.2009

Lucky you, lucky me, lucky us

Dagens Sex and the City-maraton er akkurat finito, etter rundt ti episoder. Det finnes ikke noe mer genialt. Ellers tenker jeg å komme meg i seng om ikke så altfor lenge, ettersom min gode venn mr Sony Ericsson er innstilt på å vekke meg så tidlig som klokken ti i morgen tidlig. Det er tidlig. I hvertfall til meg å være! Jeg skal på markedsdag i Bogstadveien, regner med at det er flere som har tenkt seg dit?

Jeg føler for å dedikere hele dette innlegget til hvor fantastisk livet mitt er for tiden. Solen skinner hver dag, og det er ikke en sky å se på mils avstand. Jeg hører på glade sanger på iPoden dagen lang mens jeg sykler til og fra skolen med vinden i håret og tankene helt andre steder. Våren bringer bare godt humør og gode følelser. Jeg har alt jeg trenger akkurat nå, og jeg smiler til fremmede. Jeg føler meg bare så bra at jeg liksom må spre mitt budskap på en måte. Ett hvitt glis til forbipasserende gjør seg særdeles bra på en deilig vårdag, og hvis de sprer det videre kanskje det ene smilet når ganske så langt? I mellomtiden, mens dere venter på å få videresendt mitt vårsmil, ta en titt rundt dere og oppdag hvor fantastisk herlig verden er. Ha en flott helg! Det er ikke umulig at vi blogges.

Ingen kommentarer: