12.04.2009

Two times might be one too much

I går kveld kom jeg hjem fra fire deilige dager på påskefjellet. Det var fem og en halv herlige (les: grusomme) timer i bil, det! Litt støl her og der og en og annen siste skitur gjør meg ingen verdens ting, fordi jeg vet at jeg kommer hjem til vårsol og krokuser. Når det virker som ingenting kan bli bedre, har vi fri i morgen også. Jeg må si jeg føler meg ganske så bra akkurat nå. Lenge leve vår og søtesøte sko!

Nesa mi har fått en fin tan etter den sterke påskesola, og den er litt rød kan man si. Eller var, for i dag er den ikke så plagsom. Det klør litt nå og da, men jeg slapp unna flassingen. Når jeg hadde planer om å svi resten av kroppen i good old Oslo-style blir det selvfølgelig skyer. Noen messer med været, me don't like.

Dagen i dag har blitt brukt på byvandring. Med kamera selvsagt. Og Martine. Vi gikk en god stund og tok noe i nærheten av 250 bilder. Day well spent? I think so. Jeg fikk luftet min noe-tynnere-enn-boblejakken-jakke og støvlettene mine, og nå har jeg ryddet i bildene mine. I påsken har jeg svidd av alt for mange penger på meldinger, men noe må man ofre for å holde kontakten med sivilisasjonen. Den glade nyheten her er at jeg har penger igjen på kortet PLUSS penger i lommeboka! Oh joy, jeg liker våren jeg. Jeg likerlikerliker våren! Nå skal jeg tusle ned på kjøkkenet i mine to ulike sokker for å finne meg noe å spise. Jeg tror mamma har glemt meg, haha. Ha en fortsatt fin ferie folkens! Jeg blogger mer i kveld eller i morgen!

Ingen kommentarer: