08.04.2009

Jeg kan ikke slutte å tenke på deg

Når jeg skriver dette, prøver jeg å unngå å se på klokken, mest for min egen del. Om tre og en halv time pluss to minutter skal jeg opp og avgårde til Oslo S hvor jeg videre skal sitte på rumpa i fem og en halv time på toget til Røros. Herlich. Jeg skal ankomme Oslo S i god tid så jeg får plukket med meg det nødvendigste fra butikkhyllene such as blader, kaffe og godteri. Om nom. iPoden er full-ladet, so is mobil og kamera.

Vel, etter en lang lang tur i regnet begynner jeg å kjenne små antydninger til sår hals. Ikke så bra, med andre ord. Jeg har tatt overdose på vitaminbjørner og C-vitaminer, så here's hoping. Hvis jeg blir forkjøla nå, sier jeg bare skyt meg. Greit nok, da kan jeg sitte inne hele dagen på påskefjellet, men da er liksom reisen helt bortkastet. I hvertfall i mine øyne. Jeg skal ha litt sol på meg, for ikke å snakke om at jeg skal bort fra alt som heter skole. Påskeferie, here I come!

Jeg er ikke tilbake før sent på påskeaften, så jeg benytter dette innlegget til å ønske alle lesere en god påske, og håper alle kommer sterkt tilbake til eksamenstid! Grøss. Ønsk meg god tur!

Ingen kommentarer: