14.04.2009

Ain't nothing more beautiful to be found

Det hyggeligste jeg vet er å dra seg ut av sengen fire timer for tidlig i forhold til når jeg har stått opp i ferien. Spesielt hyggelig er det når jeg ikke har sovet mer en knappe fem minutter på en hel natt. Og det er ikke tull. Jeg trodde jeg skulle krepere på skolen, helt ærlig. Jeg må nok se meg nødt til å ta meg en ettermiddagslur. Sikleee.. det høres deilig ut!
Ellers en ganskje kjapp dag på skolen, selv om den ikke var kortere enn vanlig. Engelsklæreren min er helt obsessed i å henge ut folk. Shame on her, for hun er slem. Og skummel. Og jeg har dumme lekser som venter. Å gjør dem før eller etter luren - det er spørsmålet!

Før øynene mine lukker seg vil jeg bare få sagt at det er vår, og jeg er ellers overlykkelig. I morgen skal vi sykle til skolen neeemlig, og DA kan jeg love dere at det er vår. Tralala, nå går innlegget på mystisk vis over til å bli en overtrøtt tale til ingenmann. Nuvel, jeg legger meg på tastaturet og sover en stund. frujg peke0oøp.inh€r. Zzzzzzz..

Ingen kommentarer: