07.04.2009

Magen min er full av rosa sommerfugler

Det er deilig å ha så smått med pauser fra PC, særlig med dette herliche påskeværet! Våren har kommet for fullt for andre gang, og jeg må si jeg trives svært godt. Sol har aldri vært skadelig på ze humør, vet dere. Planter og mennesker spirer og gror over alt hvor jeg går, og jeg elsker rett og slett våren. Jeg føler meg til og med litt våryr, selv.

Jeg har aldri tenkt over hvor mange fantastisk rare mennesker jeg har rundt meg. Bare sånn generelt, har vi den som har en slik klukkende latter. Vi har den som lager geniale smileys og gir fotmassasje og den som foretrekker Facebook Chat fremfor msn med sine flotte figurer. Den som ikke liker brus, og den som kommer for sent til absolutt alt. Blant de flotte menneskene er også den som aldri har hørt om Morten Gamst Pedersen og den som elsker oppoverbakker. og den som ikke liker nærkontakt med mindre den skaper det selv. Vi lever i en verden full av morsomme personligheter, og jeg tror jeg kan si meg så heldig at jeg kjenner de aller beste! Det beste med det hele er at ingen er like, ikke litt en gang! Jeg trives godt med alle og en hver, og alle som kjenner meg skal vite hvor glad jeg er for at jeg møtte dem.

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har lagt meg ennå, men det er noe med potetgullsmulene på gulvet som plager meg. Julia, Mari og Mikkel var her tidligere i natt/kveld. For å si det sånn; halv potetgullet havnet på gulvet eller i sofaen og det ligger diverse sokker og tepper litt rundt om kring. Om vi hadde det gøy? Of course. Nå funderer jeg litt på hva jeg skal gjøre i hensyn til utseendet på denne bloggen. Jeg har laget enda noen headere, og dessuten føler jeg at dette var det første innlegget med mening på en ganske så god stund. God natt!

1 kommentar:

Anna sa...

Er jeg en av de du her beskrevet :)?