30.04.2009

Langhelg, silkebånd og slike ting

Helgen blir bra når torsdag er siste skoledag og sola skinner som aldri før. Jeg har faktisk gått i t-skjorte store deler av dagen og fortsatt vært glovarm. Det er deilig, det! Jeg har spist is og gode boller fra Deli, og vært på noe så sært som Kunst och håndverk-shopping. Jeg kjøpte en liter såpebubblovann, hvitt silkebånd og et fotoalbum. Nå kan dere lure nå.. hehehe. I morgen er det fotoshoot, og RS er min modell, men other than that skal jeg ikke si noe mer, men jeg kan legge ut bildene når jeg endelig har fått levert!

















Anyways, sommeren er nesten tilbake for fullt, og det er meldt strålende vær heeeele helgen. Neste uke har vi litt prøver og sånt, men slikt er vanlig. Vi får vite hva vi kommer opp i på onsdagen, og jeg krysser fingre og tær for engelsk! Vel vel, jeg skal på grilling etterpå, yum. Dere får kose dere i det herlige været og nyte at det snart er sommer!

1 kommentar:

Nina sa...

Kos med grilling i kveld:D Lykke til med bildene <3

Klem Nina