20.04.2009

Thank God! It's.... monday..

Jeg gidder ikke unnskylde meg for slapp blogging, for det er ikke så mye å samle opp, så jeg tar noen innlegg nå og da. Nemlig. I dag hadde jeg engelsktentamen, og det blir jo sikkert bra grammatisk og sånn, men det hadde altså ingen mening. Tre sider med vrøvl om dagens materialistiske samfunn, som forsåvidt er viktig, men som jeg bare kludret til. Jeg er så flink, jeg vet det. Og så, mine venner, hadde jeg planer om å vente på Mikkel selv om han hadde tilnærmet vanlig skoledag, og joda, jeg så frem til to timer alene på gangen. Det lyser jo "festlig" av hele setningen! De hadde vikar da, så det ble ikke så ensomt..

Skoledag, over. Tentamen, over. God helg. Jeg tok følge med masse folk hjem (nei, jeg ramser dere ikke opp) og spiste restene av godt & blanda forbeholdt tentamen. Så hadde verdens beste kjæreste kjøpt sjokoladehjerter ♥ Awww.. jaa, jeg vet det. Jeg er jente. Og en forbannet heldig en også ♥ ♥ ♥ ♥ Tudelu!

Ingen kommentarer: