14.03.2009

When you look at me, suddenly it's clear

Okey, nå har jeg trukket litt på smilebåndene, og føler meg litt bedre. Bedre i den betydning at jeg er glad, for jeg er alt annet enn frisk. Jeg har hatt vondt i halsen et par dager, og det tyder vel på at stormen nærmer seg.. I dag hostet jeg titt og stadig, og nøs samtidig. Dårlig kombinasjon, det der.
Jo, altså. Jeg sov som en stein i natt, tror jeg. Anders sa nemlig at han hadde ringt meg halv tre. Det hadde han aldeles ikke, for da sov jeg, forklarte jeg til han. Jeg hadde nemlig ingen tapte anrop. Han ba meg sjekke besvarte anrop, og jau -- det var et fra halv tre på natten. Den natten der. Med andre ord tar jeg tydeligvis telefonen i søvne, men denne gangen hadde jeg heldigvis bare svart og så lagt på. Det er litt forstyrrende, though.. Haha, jeg må slå av mobilen når jeg legger meg, eller begynne å sjekke anrop på morgenen.

Det var liksom det jeg hadde å si for nå. Jeg sitter og venter på at Meet the Parents skal begynne på tv2. Den begynner kvart over elleve den..

Ingen kommentarer: